Manapság már nem nagyon találunk olyan hírességet, aki ne próbálkozna meg egy saját ruhamárka, vagy akár egy komplett divatirányzat kialakításával. A nyomásnak engedve a napokban Justin Bieber is elindította saját divatmárkáját, amit a középső nevéről egyszerűen Drew-nak keresztelt el. A kanadai pop- és R&B-énekes által tervezett, jellemzően bézs színű modellek limitált darabszámban készülnek Los Angeles-ben, áruk pedig 48 és 148 amerikai dollár között mozog.
A saját márka ötlete valószínűleg nem új keletű, mivel Bieber már 2012-ben és 2015-ben is kezdeményezte a „Drew” márkanév levédetését, de aztán valamiért mindkét alkalommal lemondott a kérelemről.
Ha tetszett az írásunk, oszd meg másokkal is, nyomj egy lájkot és kövesd az oldalunkat a Facebook-on és az instagram-on! Elérsz minket a Twitter-en és most már a youtube-on is.