A LEGO Csoport és a National Geographic Kids közös kampánnyal hívja fel a figyelmet az óceánok védelmére.
A LEGO Csoport bemutatta az új, tengeri állatmentéssel foglalkozó LEGO Friends termékvonalat, amely négy olyan szettet tartalmaz, amelyek középpontjában életmentő tengeri küldetések állnak. A téma jelentőségének hangsúlyozása érdekében, a márka együttműködik a National Geographic Kids-szel, közös kampányuk során pedig arra ösztönzik a gyerekeket, hogy aktívan részt vegyenek az óceánok, és azok élővilágának megóvásában.
A LEGO Friends készleteket valós mentési helyzetek ihlették, és úgy tervezték őket, hogy a fiatal építők és felfedezők belemerülhessenek a vízi kalandokba.

Juliane Aufdembrinke, a LEGO senior tervezője elárulta, mi inspirálta őt a szettek megtervezésére.
“Amikor kicsi voltam, a delfinek voltak a kedvenc állataim, így ez a téma igazán közel áll a szívemhez! A mai gyerekek szintén szeretik a delfineket, és általánosságban véve a tengeri élővilágot is, emellett nagyon lelkes óceánvédők.”
A Tengeri Állatmentés vonal a jövő tengerbiológusainak, mérnökeinek és természetvédőinek inspirálására szolgál – szórakoztató és játékos módon.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és az Instagram-on! Elérsz minket a Twitter-en és most már a YouTube-on is.