A fogyasztók egyre kevésbé hisznek az influenszereknek, a celebeknek, a politikusoknak vagy a technológiai forrásoknak, így a közösségi médiának, a mobil hirdetéseknek és a hangalapú szolgáltatásoknak.
Több mint harmaduk ráadásul azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri – közölte az Oracle egy új felmérése alapján.
Kiderült az is, hogy a vásárlók 88 százaléka megosztja a negatív élményeket másokkal, a vállalatok pedig egyre kevésbé képesek befolyásolni a vásárlói szokásokat.
A világ legnagyobb üzleti szoftvermegoldásokat kínáló cége négy generáció körében végzett felmérése szerint amint egy márka alulteljesít, a vásárlók azonnal továbblépnek. Eközben fenntartásokkal fordulnak az ügyvefelek a technológiai forrásokhoz is: 92 százalékuk nem tartja hitelesnek a chatablakokban vagy weboldalak felugró ablakaiban kapott ajánlatokat, 89 százaléka nem bízik a hangalapú szolgáltatásokban.

Nem ez az első alkalom, hogy kérdések merülnek fel az influenszerek hitelességével kapcsolatban.
Egy Floridában élő véleményformáló például még májusban azzal került a média és a szponzorok kereszttűzébe, hogy kiderült képtelen elsűtni 36 pólót a 2 millió követője között.
Bár a 18 éves tinilánynak korábban sikerült fényűző életvitelét a posztjaiból és az általa viselt ruházati termékek reklámozásából finanszírozni, úgy tűnt valami kavics került a gépezetbe, amikor a gyártók arra kérték bizonyítsa be hatékonyságát a mindössze három tucat poló értékesítésével.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és az Instagram-on! Elérsz minket a Twitter-en és most már a YouTube-on is.