A Build to Give kampány keretében a LEGO Csoport tavaly több mint 500 000 LEGO® szettet ajándékozott gyerekeknek világszerte. Az idei ünnepi időszakban a vállalat szeretné megduplázni ezt az adományt, és arra kéri az építőket, hogy segítsenek elérni az 1 millió LEGO szettet megcélzó álomhatárt, hogy mosolyt csaljanak a rászoruló gyerekek arcára.
A LEGO® Build to Give kampány során a LEGO Csoport 1 millió LEGO készletet ad olyan gyerekeknek, akik az ünnepeket nehéz és kiszolgáltatott helyzetben töltik. Arra bátorít a LEGO Csoport minden korosztályt, hogy vegyenek részt az ünnepi LEGO díszépítésben.
Minden megépített dísz után, amit bevisznek a LEGO üzletek valamelyikébe vagy megosztanak online, a LEGO Csoport egy szettet ajándékoz a kórházakban, gyermekotthonokban és hátrányos helyzetű közösségekben lévő gyerekeknek.
A Build to Give kampányhoz kapcsolódó eseményeket november és december során szervezik.

A jó ügy támogatásához bárki csatlakozhat, aki hozzá szeretne járulni az ünnepi hangulat terjesztéséhez. Erre a célra a LEGO rajongók egyaránt használhatják az üzletekben található vagy az otthoni kockáikat.
A feladat egyszerű: egy mókás, csinos vagy éppen hóbortos LEGO karácsonyfadísz építése, amit vagy az üzletekben kell bemutatni vagy egy fotó készítése után megosztani a közösségi média felületek egyikén a #BuildToGive hashtag kíséretében, például a LEGO Life platformon.
A LEGO szetteket azokban az országokban adományozzák majd, ahol aktív a kampány, illetve ahol a LEGO Csoportnak üzleti központja vagy gyára található. Magyarországon a LEGO Helyi Közösségi Szerepvállalás program szervezésében, az Amigos a gyerekekért Alapítvány és a Baptista Szeretetszolgálat közreműködésével jut el több mint 10 000 LEGO játék rászoruló gyerekekhez.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és az Instagram-on! Elérsz minket a Twitter-en és most már a YouTube-on is.